Regulamin świadczenia usług

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i ustawień sprzętowych pozostawionych na dyskach twardych, oraz innych nośnikach danych (HDD/SSD/CD itp.) podczas wykonywania czynności serwisowych.
  2. Klient zobowiązany jest przed oddaniem sprzętu do serwisu wykonać kopię zapasową danych znajdujących się na dysku HDD/SSD.
  3. Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki podanej przez Klienta.
  4. Na naprawę i części używane udziela się 3 miesięcznej gwarancji, chyba że na karcie gwarancyjnej lub fakturze wskazano inny termin.
  5. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność danych znajdujących się na nośnikach danych pozostawionych przez klienta.
  6. Urządzenia elektroniczne, które są lub okazały się zalane cieczą i podczas przyjęcia do serwisu włączały się lub reagowały na podpięte zasilanie lub włożoną baterię, przy wydaniu mogą wykazywać zupełnie inne objawy uszkodzenia, włącznie z zupełnym brakiem reakcji na podpięte zasilanie lub włożoną baterię. Dotyczy to także urządzeń elektronicznych zgłoszonych na naprawy BGA.
  7. Klient przekazujący produkt do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie powyższe warunki.